Alla inlägg den 15 augusti 2013

Av hazard - 15 augusti 2013 21:40

Tänkte inte göra nån blogg igen, , därför är jag anonym.Vill kunna skriva som det är utan att försköna eller låtsas. Jag är en mamma på 37 år, adhd, ,narkoman(drogfri just nu)Ska in på min 3e behandling snart, jag fattar fortfarande inteHur jag kunde ställa till det så förbannat igen!! ! eller jo, , jagÄr ju expert på sånt:-(flera års drogfrihet, sen kom båten elSkeppet.segel.same shit different name;-) och jag klev på.Lyckades ställa till med en hel del oreda på ca ett år:-(Kriminalitet of course, hyres skulder, ,besvikna barn och Familje medlemmar. Jag tänker att kanske det finns nån som Känner igen sig och kan skratta el le lite igen kännande,Eller säkert fler som pekar finger, men hur kan hon, vilkenDålig mamma osv osv.jag ska försöka skriva lite varje dag omMig o mitt liv♥o min resa som varit lång och tuff, o inte slut på långa vägar än.Men också glädje, ,skratt såklart. Nu ska jag och min adhdGå och sova lite;-) ;-)najti najti

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards